יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

תפילת משיח בן יוסף

אנא ישוע מריא האל הנאמן שמר הברית וחסד לאהביו ולשמרי מצותיו תהי נא אזנך קשבת ועיניך פתוחות לשמע אל תפילת עבדך אשר אנכי מתפלל לפניך היום; ישוע מריא אלהי ואלהי אבותי אתה יודע כל מחשבותי וכוונות ליבי; ועתה אלהי תן לעבדך לדבר בכל אמץ לבב את דבריך כאשר אתה מושיט ידך לרפואה ועשית המןפטים הניסים והנפלאות בשם בנך הקדוש ישוע; אבי אין לי אמץ לשאת ראש לשמים ואינני עוד ראוי להקרא בנך מרוב חטאותי וכבדות ליבי, אבל לא נולד איש אשר העתיר אליך בטהר לבב ולא נענה ממך; ישוע אדני עזר לחסרון אמונתי ורחם עלי החוטא, יהיו מזונותי מרורים כזית בידך ואל יהיו מתוקים כדבש על-ידי בשר ודם ועשני ראוי למתנת רוח קודשך, אנא בָּרֵךְ תְּבָרְכֵנִי, אלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, וְהִרְבִּיתָ אֶת-גְּבוּלִי וְהָיְתָה יָדְךָ עִמִּי וְעָשִׂיתָ מֵרָעָה לְבִלְתִּי עָצְבִּי בסימן טוב ובמזל טוב ולאמא שלי, אבא שלי, אח שלי תן להם כח לסלוח אותי ולתמרה רפואה שלמה ולהורי רפואה שלמה, ולקתרין ולאה חיים מאושרים ולכל אחד מהם חיים ארוכים ובריאים ולי הזדמנות לכפר מה שגמלתי להם וכח להמשיך בנתיבותיך, אמן. לדי מחסורנו לא על ידי יסורים אלא מידך הגדולה והרחבה תשביע לנפשות משפחתי רצון בהתר כמו שזנת מן לאבותינו במדבר ותציבנו במקום שהכי טוב לשרש נישמותינו, כך שמשפחתי ישמח ויגאל מידך כי גמלונו הרבה רע אויבינו; אני גם לא יודע מה הכי טוב לנשמתי ומי הרעה האמיתי שלי, אלא אתה אמרת שטרם נקרא אליך ונעתיר אליך עם בקשות אתה מלפנים יודע מה הצרכים שלנו ומה ישמח את ליבי ואיך לנחם אותי במידה ואני סולח כל אדם שפגע בי ולהפוך קללה לברכה ולהשכיחנו מימי רעה כאילו הינו כחולמים ולהאירנו באורך ובאמיתך; אל שדי, הבינני לדעת מהו הדרך הטוב שאבחר בו למען אתהלך בנתיבותיך, כי מרוב בהלה ופחד אינני יודע בין שמאל לימין; אבון, אל תתן לכעס ורוגז להתגבר עלי ואל תתן לדאגות יום יומיות ותאוות שלי לשכוח אותך ומצותיך ולהתקרר לאהבה שבי ולהאמין לשקרים, אתה מקדם נתת לי משאלות ליבי, אבל לא הארכתי זאת אבא ולא נתתי לך תודה, אלא מרדתי ועשיתי את הרע בעיניך, ועתה אני מצטער ולא יכול לישון בשלוה מרוב רע שגמלתי לך ולהורי והנה אני עם ראש למטה מתנודד לפניך כי יִסַּרְתַּנִי וָאִוָּסֵר כְּעֵגֶל לֹא לֻמָּד הֲשִׁבֵנִי וְאָשׁוּבָה כִּי אַתָּה יְהֹוָה אֱלֹהָי, כִּי-אַחֲרֵי שׁוּבִי נִחַמְתִּי וְאַחֲרֵי הִוָּדְעִי סָפַקְתִּי עַל-יָרֵךְ בֹּשְׁתִּי וְגַם-נִכְלַמְתִּי כִּי נָשָׂאתִי חֶרְפַּת נְעוּרָי, ועתה אם מצא תמצא מליץ טוב להצדיקני, כי מרוב כסילות ופשע אויבי התגברו עלי ומר לי מר מאד ולא יכול להתנחם; אנא אדני פקח עיני לראות מהו הדרך ליושר, כי אני פגוע ונעלב ואין כח לשכוח, כי את אשר אהבתי חרפוני, ועתה יוצרי, אלי, אין לי על מי להשען, רק אתה יכול לעשות, כי קרובי עומדים מרחוק ואתה ידיד נפשי אל תרחק ממני כי צרה קרובה, רחם עלי וראה את כאב נפשי, כי קיויתי לאור ובא החשך, קיויתי לשלום חברים והנה המה למלחמה; ישוע אדני ואלהי אתה יודע שמאז הולדי אני סובל והצורר מחפש לטרוף נפשי והשאיר אותי ערום ובודד כלביא שלקחו ממנו גור יחיד, רק אתה אבא יכול לעשות נס ומפוטים ולהרפיאני ולהפוך צרתי לשמחה, שמע ישוע נשמה מצוערת ומבוהלת קורא אליך ממעמקים כי רק קרן אורך תציל אותי, כי שמים שמעלי נעשו לברזל ואדמה מתחתחי לנחושת לפי התגשמות נבואת משה מספר הדברים שיבוא עלינו כל תמהון וחרדות ובלהות אלה באחרית ימים כי לא אוינו לשמע לך ולעבוד אותך בשמחה וללכת בדרכיך וירושלים לא הכירה את פקודתה, כאשר שלחת בנך בכורך לעיר קדשך לגאלנו ולכפר בעד חטאתינו בדם ישוע משיחך ולהנחילנו חיי עולם דרך תחית ישוע המשיח מן המתים, כי שלחת בנך לעולם לעולם לא בכדי להאשים ולשפוט את העולם, אלא בכדי שהעולם יושע דרכו; ועתה נשארנו כיתומים ורק רוח קדשך יכול לנחמנו כי אני מאמין בישוע המשיח בלי לראות אותו ואוהבו בלי לחזות אותו, ועתה באחרית ימים אין לי כח לעמוד בנסיונות הבאים על נפשי והתיאשתי עד מאד למרות שהבטחת לנו ירושה בארץ חיים והמשטין כל יום מנסה להפילני ועיננו רואות איך בנינו ובנותינו האהובים הולכים לשבי ונמכרים בלא הון: עד מתי, עד מתי ישוע מריא הרשעים יעלזו, לישועתך קיויתי ישוע מריא; על זה חרד ליבי ונופל ממקומו, על אחינו ואחותינו שמשוטטים בשוקים כיתומים ויתומות כי אין מושיע, למה יאמרו הרשעים כי ניצחנו כאשר הם מדכאים אביוניך ועניך ומחללים את שם קדשך, אין אהבה רבה מאהבת שאדם יתן חייו ביד ידידיו ואם כי יתן איש את כל הון ביתו למען אהבה מגרשים אותו מעיר לעיר ולמען שמך נרדפנו ואין מנוח לנפשותינו; אשרי האיש אשר יקח את צלבו וילך אחריך וילמד הליכותיך; אבינו שבשמים מודים אנחנו לך על כך שנתת בנך הקדוש ישוע כזבח וקרבן ריח ניחוח לאדני לכפרת חטאת העולם, אשר השמיד שלטן החשך ויש לך כח וממשל וסמכות להחזיר לתשובה את כל העולם, כי עולם הזה של הפיתוים וחטא עקב התקררות האהבה באנשים החלו להאמין לשקר בגלל הזיות ותעתועים ואויב מנסה לחטוף כמה שיותר נשמות בין שה האבוד גם את אלה שאני אוהב וביותר צר וכואב לי על הידיד האהוב עלי - מיכאל גלדישב, כי פיתו אותו האנשים הרעים ורק אתה יכול להציל ולהושיעו ברוב חסדך ואנו שוב נהיה אחים ונאמין בך וזרענו יודו לך לדר דרים וחלילה אבד נשמתו, אנא אבא החזר אותו בתשובה שלמה ברוב חסדך ולא ביסורים, כי אני מאמין שיש בו עדין טוב, הרי מה שאי-אפשר אצל האנשים אפשרי אצלך, אבא רחם עליו כי הוא מסכן כי השפילו אותו כשהיה ילד ולא היה לא אב ואפילו שלא נהיה ביחד אבל שנשמתו תהיה שלמה, אמן. ואני נשארתי לבד ואומלל ומתגעגע ובוכה כל לילה ולא יכול להתנחם; אל רחום וחנון ארך-אפים ורב חסד תציל, תכפר, תושיע, תנחם, תגאל, מחול, סלח, תקן, תחזיר אליך בתשובה ונשובה, אנחנו נהיה ילדים שלך ואתה תהיה אב שלנו שבשמים, תאציל על ליבנו רוח חכמה ונדע את האמת ועולם הפשע יחלוף כחלום קצר, הביננו למה ערכת חינו בצורה כזאת ולמה אין שלום ביננו ותן לנו נחלה בארץ-חיים לספר נפלאותיך: הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים יחד; ישוע מריא תן לי חכמה והשכל לדעת תכלית תורתך והבנת שפת בניאך הקדושים והשליחים המבורכים דרך מתנת רוח הקודש כפי שנתת אותה לעשרים ומאה תלמידיך בספר מעשה שליחים פרק ב' ביום שבועות אחרי עשרה ימים עליתך לאביך ולאבינו לאלהיך ואלהינו ממקום שממנו נחצבות הנשמות וזורמות ניצוצות החכמה הקדושה ומתלבשות באילנות תבל ותעמידינו במקום הקדוש מתחת לקרנך כארזי לבנון, אדונינו הטוב אנא ברך אותנו עם חכמה, שאמונתנו תהיה איתך ולא עם העולם. באומץ רוח ונבונות ושלוה - שלנו ולשרינו ולשופטינו יהיה בטחון וכוח להתפטר מהעבודה-זרה שלנו של הסמים, ובפרט של אל-אס-די, ולבטוח בך ותהפוך הפך צרה לברכה, ותגאל אותנו מעת צרה וימים הנוראים הכתובים בספר הנביא דניאל פרק יוד-בת פסוק אלף. שיהיה לנו החיל והחסן, ניצחון מתוק, אחרית שלום; כפי שברכת בם כל תושבי נינוה בספר יונה הנביא, כֻּלּוֹ אוֹמֵר כָּבוֹד, אָמֵן נֶצַח סֶלָה וָעֶד; יֵשׁוּעַ אֲדֹנֵינוּ, עִלַּת הָעִלּוֹת וְסִבַּת כָּל הַסִּבּוֹת, אַנְתְּ לְעֵלָּא, לְעֵלָּא מִן כֹּלָא, וְלֵית לְעֵלָּא מִנָּךְ, דְּלֵית מַחֲשָׁבָה תְּפִיסָא בָךְ כְּלָל, וּלְךָ דּוּמִיָּה תְּהִלָּה, וּמְרֹמָם עַל כָּל בְּרָכָה וּתְּהִלָּה. אוֹתְךָ אֶדְרֹשׁ, אוֹתְךָ אֲבַקֵּשׁ שְׁתַּחְתֹּר חֲתִירָה דֶּרֶךְ כְּבוּשָׁה מֵאִתָּךְ, דֶּרֶךְ כָּל הָעוֹלָמוֹת, עַד הַהִשְׁתַּלְשְׁלוּת שֶׁלִּי בַּמָּקוֹם שֶׁאֲנִי עוֹמֵד, כְּפִי אֲשֶׁר נִגְלָה לְךָ, יוֹדֵעַ תַּעֲלוּמוּת, וּבַדֶּרֶךְ וּנְתִיב הַזֶּה תָּאִיר עָלַי אוֹרְךָ, לְהַחֲזִירֵנִי בִּתְשׁוּבָה שְׁלֵמָה לְפָנֶיךָ בֶּאֱמֶת, כְּפִי רְצוֹנְךָ בֶּאֱמֶת, כְּפִי רְצוֹן מִבְחָר הַבְּרוּאִים, לִבְלִי לַחֲשֹׁב בְּמַחֲשַׁבְתִּי שׁוּם מַחֲשֶׁבֶת חוּץ וְשׁוּם מַחֲשָׁבָה וִּבִלְבּוּל שֶׁהוּא נֶגֶד רְצוֹנְךָ, רַק לְדַבֵּק בְּמַחֲשָׁבוֹת זַכּוֹת צַחוֹת וּקְדוֹשׁוֹת בַּעֲבוֹדָתְךָ בֶּאֱמֶת בְּהַשָּׂגָתְךָ וּבְתוֹרָתְךָ. הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ, וְתֶן לִי לֵב טָהוֹר לְעָבְדְּךָ בֶּאֱמֶת. וּמִמִּצוּלוֹת יָם תּוֹצִיאֵנִי לְאוֹר גָּדוֹל חִישׁ קַל מְהֵרָה. תְּשׁוּעַת יְהֹוָה כְּהֶרֶף עַיִן, לֵאוֹר בְּאוֹר הַחַיִּים כָּל יְמֵי הֱיוֹתִי עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה. וְאֶזְכֶּה לְחַדֵּשׁ נְעוּרָי, הַיָּמִים שֶׁעָבְרוּ בַּחֹשֶׁךְ, לְהַחֲזִירָם אֶל הַקְּדֻשָּׁה, וְתִהְיֶה יְצִיאָתִי מִן הָעוֹלָם כְּבִיאָתִי, בְּלֹא חֵטְא. וְאֶזְכֶּה לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהֹוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ, כֻּלּוֹ אוֹמֵר כָּבוֹד, אָמֵן נֶצַח סֶלָה וָעֶד; למדני תורת מלכות שמים, לשון הקודש ותרגומו ופשיטא ובשורת עולם שהיא בשורת המלכות, כי אני מאמין בעדותו של ישוע כי עדותו היא רוח הנבואה ודרך הם נשקלים במאזני צדק כך שההרהורים הרעים לא יגע בם ותן לי דעת להבדיל בין כתבי קודש ולבין כתבי חול בפרט לספרים הגנוזים כגון: בשורת העברים, בשורת הנוצרים והאביונים, בשורת שמעון-כיפא, בשורת המצרים, בשורת תומא, בשורת נקדימון, איגרת בר-נבא, איגרת תרי-עשר השליחים, תורת אדונינו מפי תרי-עשר השליחים, דברי אדונינו אשר הוא דיבר במשך ארבעים יום בין תקומתו מבין המתים ועליתו לשמים לימין גבורת האלהים, ברית אדונינו בגליל, צואת אדונינו,תלמוד השליחים, סדר הקהילה לתרי-עשר השליחים, משפטי השליחים, חוקי הקהילה, ברית האדון, רועה הרמאס, ספר קלמנטוס, סדר העבודה ליעקב הצדיק, סדר העבודה למרקוס הקדוש, קורבנא קדישא, ספר היובלים, ספר וחזון אדם, דברי קין והבל, ספר שת, ספר חנוך, ספר נח, דברי שם, צואת וחזון אברהם, ספר יצירה, דברי מלכי-צדק, צואות איוב, יעקב, עמרם, קהת ותרי-עשר השבטים, סולם יעקב, ספר יוסף ועשנת, דברי משה, חיי משה, סתרי משה, חזון ועלית משה, מגילות קומראן, מגילת המקדש והמלחמה, דברי האבות, ספר הברית המוזכר בספר שמות פרק כ"ד, ספר מלחמות יהוה, ספר הישר, חיי הנביאים, חכמת שלמה, דברי ודיני שלמה, צואת שלמה, מזמורי ושירי שלמה, ספר וחזון אליהו, קידוש השם ועלית ישעיהו, חזון צפניה, ספר וחזון ברוך, חזון שדרך, ספר וחזון זרובבל, חזון עזרא, טובית, יהודית, ספר שמעון הצדיק, ברית דמשק, ספרי מכבים, חכמת בן-סירא, ספר הזהר, מגילות ההודאות והמזמורים, יוצרות, סדר תפילות בית המקדש, ספר הדבורה ומערת האוצר, הקדמת הבשורה ליעקב ומתי, תולדות מרים, חיי יהוחנן הטובל, אגדת יוסף הנגר, בשורת הילדות לתומא, מעשי ועדות פילטוס, מכתב יוסף הרמתי, שאלות בר-תלמי, בשורת תדי, בשורת יעקב, בשורת פיליפוס, כתבי נג-חמאדי, בשורת האמת, בשורת גמליאל, נקמת האדון, שאלות יהוחנן, חכמה ודברי המושיע, דברי יהוחנן בן זבדי, מעשי יהוחנן, מעשי תדי, מעשי פיליפוס, מעשי פיליפוס ובר-תלמי, דברי מר מתי ומר אנדראוס, מעשי תומא, מעשי שמעון ושאול, מעשי והכרזת שמעון, מעשי שמעון ושתים-עשרה השליחים, תורת שמעון-כיפא בעיר רומי, תורת אדאי השליח, חיי מרקוס השליח, קידוש השם לאנדראוס, קידוש השם לבר-תלמי, קידוש השם למתי הקדוש, איגרת שמעון לפיליפוס, איגרת שמעון ליעקב, איגרת יהו, איגרת מתת לדיוגנטיוס, איגרת פוליכארפ לפיליפים, איגרות איגנטיוס, טבילה הקדושה, עבודת הקהילה הקדושה, מדרש מר-נרסאי, אגרפה, אגפיה, ספר אירנאוס, ספר יוסטין הקדוש, ספר פפיאס, ספר טטיאן, ספר תאופילוס האנטיוכי, ספר אתנאגוראס האתוני, ספר קלמנטוס האלכסנדרי, ספר טרטוליאן, ספר מינוקואוס פליקס, ספר קומודיאן, ספר אוריגן, ספר סילונוס, ספר דיוניסיאוס האראופגי, ספר ירום, ספר קיריל הירושלמי, ספר אפרים הארמי, חזון שמעון, חזון תומא, חזון יהוחנן ב, חזון סטפנוס, חזון האם הקדושה של אדונינו, חזון העלמה, חזון תאופיליוס, חזון שאול, ברית האדון, משפט המלוכה, דברי שמואל הרואה, דברי הימים למלך דוד, ספר נתן הנביא, ספר ודברי גד הרואה, נבואת אביה, ספר שמעיה הנביא, דברי עידו החזה, מדרש עדו הנביא, ספר יהו, מעשי עזיה, דברי חוזי, ספר אלדד ומדד, נסתרות מרקוס, תפילת יום האדון, מחזור לחג האדון, חג ההדר, חג הלידה, אפיפאני, פנטקוסתא, חג עלית האדון וסידור ישוע המשיח;
חננו דעה בינה והשכל, ברוך אתה ה' שחננת לנו דע קודשך.
חננו סליחה וכפרה על כל עונותינו ומרידתינו ושפלותינו, ברוך אתה ה' שסלחת לעונותינו.
חננו אמונה פשוטה וטהורה ומוחלטת, עד שנהיה בטוחים בעצמינו שלא נשוב לכסלה עוד, ברוך
אתה ה' שקבעת אמונתך בנו לנצחיות.
שמרנו שלא נתטנף בשום תענוגי הגוף, ולא תתן לנו מתענוגים הגשמיים שום דבר נוסף על צרכי
הנשמה, ותטהר לבינו שלא נרצה אותם בהחלט גדול, ושום דבר נוסף על צרכי השפעת נחת רוח
אליך, ברוך אתה ה' שטהרת לבינו עד שאין אנו רוצים משהו יותר מלעשות נחת רוח לך.
חננו מאתך ברכה גדולה בכל מעשי ידינו כמו שכתוב בכל מקום אשר אזכיר שמי אבוא אליך
וברכתיך, ברוך אתה ה' שהשפעת לנו כל ברכותיך שהכינות לבריותיך.
גאלינו ה' גאולה שלימה מהע' אומות הרודים בנו ומחטיאים אותנו, ברוך אתה ה' שגאלת אותנו.
ושים עלינו חן גדול בעיניך, ברוך אתה ה' שמצאנו חן בעיניך.
תביאנו ה' אל חדריך הפנימיים להמקום אשר תרוה דודים עם בריותיך, ברוך אתה ה' שהביאני
חדריו.
גלה לנו כל סודותיך, ואל תסתר ממנו דבר מכל מה שגילית לכל הנביאים והחכמים יודעי שמך,
ברוך אתה ה' שגילית לנו רזי תורה וטעמי תורה.
תזכינו לתשובה שלימה מיראה ומאהבה ותקבץ כל הזדונות והשפלות שמרדנו בך מעודינו, ותהפוך
אותם לזכויות לאור פניך בכל יכולתך, ברוך אתה ה' שקבצת כל עונותינו והפכת אותם לזכויות.
תזכינו לומר לפניך על כל פנים מלה אחת ואפילו אות אחת בבהירות השלימה בכל משך ימי חיינו,
ברוך אתה ה' שמלאת כל חפצינו.
גלה בלבינו אהבתך הנפלאה לא פחות מאהבת נשים, ברוך אתה ה' שבחרתנו באהבת עולם טבעית.
תקע אהבתך בלבינו באופן שגם בעת הליכתי בשווקים וברחובות ובעסקי לא תפנה אלוקותך מלבי
אפילו רגע, ואהגה בך יומם ולילה, ברוך אתה ה' שקשרת כל אברי וגידי באהבתך.
זכנו לעבדך עבודות גדולות המעלים לך נחת רוח, ומוכן אני לעמול כשור לעול וכחמור למשא
בתכלית כוח שאוכל שאת, כדי לגדל שמך בעולם, ברוך אתה ה' שזכיתני לעמול לפניך בלי הרף.
אנא אדון ישוע המשיח אשר לפני עליתו השמימה הבטיח לשלוח רוח הקודש כדי להשלים מלאכתך בנפשות של שליחיך ותלמידיך, יהי רצון מלפניך להשרות עלי אותה רוח הקודש שהיא תשלים בנשמתי עשית חנך ואהבתך, לעורר ולהחיות אותי; הבא לי רוח חכמה כך שאני אתעב דברים המתכלים של עולם הזה ולשאוף רק לדברים נצחיים; רוח בינה להארת שכלי עם אור אמיתך האלהית; רוח עצה שאני תמיד אבחר בדרך הנכון לעשות נחת רוח ליוצרי והשגת מקום בגן-עדן; רוח גבורה שאני אשא צליבתי ללכת אחריך ושאני אתגבר באומץ רוח על כל המכשולים אשר מתנגדים לישועתי; רוח דעת שאני אדע אלהים ואדע נפשי ואגדל בשלמות במסורת הקדושים; רוח מכיכות שאני אשרת אלהים במתיקות וידידות; רוח יראת יהוה שאני אתמלא בהערצת האהבה כלפי אלהים ואפחד רק מאי-יכולת לעשות נחת רוח לך. עשה לי אות לטובה, אדני הטוב בסימן של תלמידיך האמיתיים ותפיח בי רוח חיים בכל דבר ברוחך, אמן!
אבינו שבשמים וכל מקום יה יהוה צבאות אלהים חיים ומלך עולם אל שדי רחום וחנון רם ונשא שוכן עד מרום וקדוש שמו, יתהלל שמך הקדוש בנו כלנו; תבוא מלכותך אשר הבטחתנו, ונתעדן דרך שבועתך מעתה ועד עולם; יהי רצון אהבתך עשוי ורצוי ונשלם בנו, ונהיה זכאים לבצע כל מעשים לפי רצונך; כאשר בשמים כל הסטרא-אחרא יתרחק מאיתנו, גם בארץ נרצה רק רצונך; תן לנו לחם וכל צורך גופני בשהתנו בעולם הזה; ומחול לנו חובותינו וסלח חטאתינו כי אנחנו חייבים לפי כיסלתנו; כי גם אנחנו סלחנו מעומק הלב לכל חייבנו, ואנו לא שומרים שנאה נגד כל אדם; ואל תביאנו לידי ניסיון או הבחנה, אשר אנחנו עשוים מבשר וכצל ימינו על הארץ ואין לנו מעמד בלי כוחך; כי אם תחלצנו מן הרע של אויבנו הערום והמתחכם, ואל תקרבנו אותו אלינו דרך תחבולותיו: כי לך העוז, וגם ממלכה, ולך לבדך כבוד לעלמי-עלמין. אמן!
מריא ריבונו של עולם אב משיחך בנך בכורך, תן לי גוף בלי מום, לב טהור, שכל ברור, בינה בלתי מעוררת, האצלת רוח הקודש להשגת ומילוי של האמת, דרך משיחך, אשר לך ממנו התפארת ברוח הקודש לעולם ועד, אמן!
אתה אשר נאמרו על-ידיך עשרת הדיברות ואשר קים הבטחותיך אשר נאמרו בידי הנביאים וריחמת ציון ורחמים על ירושלים עשית בהתנשאות של כסא דוד עבדך בקרבה בלידת המשיח אשר נולד מזרעו על ידי בשר מבתולה בלבד, יהי רצון מלפניך יהוה אלהים לקבל תחנונים הנאמרים בשפתי עמך אשר מעתרים אליך באמת כפי שקבלת מתנות הצדיקים בדורותיהם, אני מתחנן אליך להוציא לפועל אמרתי זה: אני נוטש, מתכחש ומודיע על התנתקותי מאכל-קרצא ומותר על כל מעשיו ותחבולותיו ועבודותיו ומלאכיו והמצאותיו ועל הכל תחתיו...ואני מחבר עצמי לישוע המשיח ומאמין ביצור בלתי נולד, אל יחיד והאמיתי אלהים צבאות, אב המשיח בורא ויוצר הכל אשר הכל ממנו ובאדון ישוע המשיח יחידו בנו בכורו של כל הנברא אשר נולד לפני עידנים ודורות ברצון הטוב של האב, אשר ממנו הכל נעשה בשמים וגם בארץ נראה ובלתי נראה, שבאחרית הימים ירד משמים, התעבר בגוף ונולד מבתולה מרים הקדושה וחי בקדושה לפי מצות אלהיו ואביו ונצלב תחת פונטיוס-פילטוס ומת למעננו ושוב קם מבין המתים לאחר יסוריו ביום השלישי, עלה לשמים ויושב לימין גבורת האב ושוב יבוא בסוף העולם בכבוד לדין חיים ומתים ולמלכותו לא יהיה קץ; אנא אלהי תאציל עלי רוח הקודש המנחם, כי היא ליותה כל הקדושים מראשית העולם ואחר-כך נשלח לשליחים מהאב לפי הבטחת מושיענו ואדונינו ישוע המשיח ואחרי השליחים לכל המאמינים בעדת אלהים הקדושה, אני גם מאמין, מודה ומתודה בתחיה מן המתים של הגויה וכפרת חטאים ובמלכות שמים ובחיי העולם הבא, אמן!
 אל גיבור חזק רוחי בקרבי ודמעותי תהיו קטורת לפניך ותן לי כח לנצח יצר הרע ואומץ לדבר דבריך; אתה הוא אלהי ישראל אשר יצר את האדם והוציא בני-ישראל ממצרים ונשאת על הצלב כל חטאתינו ופתחת שערי עולם וניתקת מוסרות שאול וכיפרת בעדנו ריח ניחוח של הנשמה הטהורה, רפא נא לה ותושיע תורך אשר כל יום בדד יושב על פינת הגג, כי תשש מרעות נפשי ומרוב בלהות גבר עלי רוח שיגעון והתכסיתי בפשעים, רפאני ישוע מרוח רעה, כי טל אורות טלך, נקני מעונותי והמתק דיני כי עולי טובה ומשאתי קלה והביאני לטבילה בכנסיתך וקהלתך בזמן הקרוב פן תהיה מאוחר, אנא ישוע תוציא לפועל בקשה זאת במהרה ותולידני מחדש ברוח ובמים, תן לי חוש להנות משפע שאתה הבטחת לעבדיך טרם בראת עולם ותן לי כח לשלוט במסכים ועשני ראוי לאור מקיף לאסר רעות ותן לי הזדמנות לחסידות ותן בפי שיר חדש כך שהנאתי תהיה אך ורק בתמימות ושלמות לפניך ולא יהיה לי שום רצון וחמדה בניאוף ובכל דברים טמאים ומזוהמים, תן לי טעם להתענג במעשה בראשית שבראת במידת הרחמים באהבתך האין-סופית אלינו ותשביע אותי בכל דבר קטן ומילה שיוצא מפיך ופתח עיני להבנת כתבי הקודש ברוח המשיח, כך שבכל רגע אני אגיד דייני דייני וגם לראות צורת הבית הגדול והקדוש שלך ובתיקונו ואיה החוט המקשר בין ירושלים למעלה והר ציון והתפשטותם בארץ ישראל וארם נהרים, הראני מרחוק מקום שממנו זורמות אורת דהשפעה לארבע נהרות דגן-עדן וכפי שאתה עושה שלום בין מים עליונים ומים תחתונים עשה שלום לנפשי; אלי חנון ורחום ורב חסד, אשר הנחיל ויצר תשובה לחוטא כמוני, חדש נעוריכי כפי כשהיתי ילד ותמים איתך ומלאכיך הגינו עלי; אלהי רוחות וכל בשר תן בי שלוה כך שליבי יהיה רגוע ואל תחזירני לטעויות של העבר, כך שלא יהיה לי שום רצון לפנות אחורה, אלא שתתן לי שלוה נפשית, כך שאני יהיה רגוע ויהיה לי כח להתפלל וללמוד תורת המשיח מרגע שאני מתעורר עד רגע שאני הולך לישון ושליבי לא תבהל אלא שבכל מחשבתי שוש אשיש בחכמתך ובתורה תמימה ובחידת החכמים ובקבלת הנביאים ובבשורת המלכות בעזרת רוח הקדש המחזירה לב בנים לאבות וסוררים אל דעת אלהים; אלי, אלי למה עזבתני, התעיפתי, התעיפתי בוא אלי מרן, את תתן לאויבי לקחת מתנות אביוניך ולא לגנוב מזל עניך ולא לצער את עבדיך וכל הרעה שגמלוני בשנאת חינם וקנאה כתוצאה מאכילת מעץ דעת טוב ורע דהיינו את אל-אס-די, אֲדוֹנֵינוּ, אַל תִּזְקֹף לָהֶם אֶת הַחֵטְא הַזֶּה, לפורקנך סברית מריא; אֲדוֹנֵינוּ, תן לי להכנע לך וללכת בפעמיך, אני יודע שאתה רוצה את הטוב בשבילי, אבל המשטין תמיד מנסה להשתלט על מחשבתי ולבלבל אותי ובגלל התמימות שלי אין לי כח לריב איתו כי הוא ערום, רק אתה אבי יכול לעזור לי ולהושיעני, כך שאני תמיד באמונה פשוטה אלך בעקבותיך, אני צריך אמונה מאד גדולה כדי להאמין ולהיות בשלוה בזמן שאני נמצא בכדור-הארץ ומאבד פה כל-כך הרבה זמן, רק אתה יכול לעזור ולהצילני, אמן, סלה! רבונו של עולם, תן לי תקוה לניצחון מתוק מדבש כך שתהפוך צרתי לשמחה, מקוה ישראל, טבול אותי במים חיים וטהרני בדם ישוע המשיח ותאציל עלי רוח הקדש - הריני מקבל על עצמי קרבן ישוע המשיח הנוצרי ושופך על עצמי דם ברית עולם של אדונינו ומושיענו למחילת חטאים וכפרתן במים ואש דקדושה ועומד במקום קדוש מתחת לקרנך; אנא הסתירני בסוכתך ותזהיר עלי בקרן אורך בדם המינחה מושיענו, הנה הוא בא על ענני כבוד מזהיר שבעתים מן השמש עם רבבת קדושיו כי הפרו תורתך, ירים העם ויוכיח שדברו ותורתו עומדים, מדלג על ההרים, עולה מן המדבר כתימרות עשן, גאולה אחרונה כראשונה, מציץ מו החרכים, צופה מהחלונות וכל עין ראתהו גם אלה שדקרוהו; אלהי צבאות, אילת השחר, שרש דוד, אשר היה הוה ויבוא, תן לנוצרים מזימה והכן ליבנו כדי שנהיה כשרים לחיי-עולם בארץ חדש ושמים החדשים למאמינים בעדותך ובבשורת המלכות שאתה באת בגוף בן-אדם מבית-דוד וניחמת עדרך וגילית שמי שעושה רצונך עושה רצון אביך שבשמים ומי שעושה רצון אביך שבשמים עושה רצונך ומי שראה את הבן גם ראה את האב וכיפרת חטאתינו בדמך השפוך על הצלב בגלגלתא וניצחת שלטן החשך והעלית כל העולמות אליך וקמת מן המתים ביום השלישי ועלית לשמים מהר הזיתים וישבת לימין גבורת אביך על כסא הכבוד וניגשת לעתיקא יומיא להיות שופט החיים והמתים תושבי תבל וצבא מרום, אמן הללויה, מרן-אתא! ועתה תלביש בני אור בבגדי-ישע ותופיע לאויבך בבגדי קרב ותלהט רשע בן האבדון עם רוח פיך ותגער בנחש הקדמוני ובזרעו אשר יום וליל מאשימים, מלשינים, מקטרגים, טורפים ומבהלים את צאן מרעיתך, תכריז עצמך לתלמידים-חכמים ופקח עיניהם לראות שישוע הנוצרי ואלהי ישראל אחד הם ותראה להם מאות יונה הנביא ותתגלה להם בכבוד שישימו בורא על מקומו והעלה תלמידי זהר בני העליה לדרגה שהם יאמרו לאכל-קרצה - לא! ושאין אלהים זולת יהוה ישוע ושילמדו עמך תורת אמת, תורה תמימה, תורת המלכות דהיינו אוריתא דמלכא משיחא מבשורת מתי עד להתגלות ישוע המשיח עם כתבי תרי-עשר השליחים ושיוציאו לאור פשיטא מנוקדת עם ספרים גנוזים שברשות עדת הסורים, אתיופים וקאטולים ושאר ספרים האבודים שנכתבו ברוח ליחד שבט יהודה דהיינו ברית הישנה ושבט יוסף דהיינו ברית החדשה כולל תורת הכהנים דמלכי-צדק בהשגחת המלאך האחז בשורת עולם ויהי רצון מלפניך שבשורתך יוכרז לכל האומות גם לישראל ראשונה וגם לכל בני-נח וישרפו כל הספרים של הכפירה וכישוף, בימינו במהרה, אמן. וְאֵלֶּה דִּבְרֵי דָוִד, הָאַחֲרֹנִים: נְאֻם דָּוִד בֶּן-יִשַׁי, וּנְאֻם הַגֶּבֶר הֻקַם עָל--מְשִׁיחַ אֱלֹהֵי יַעֲקֹב, וּנְעִים זְמִרוֹת יִשְׂרָאֵל. רוּחַ יְהוָה, דִּבֶּר-בִּי; וּמִלָּתוֹ, עַל-לְשׁוֹנִי. אָמַר אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל, לִי דִבֶּר צוּר יִשְׂרָאֵל: מוֹשֵׁל, בָּאָדָם--צַדִּיק, מוֹשֵׁל יִרְאַת אֱלֹהִים. וּכְאוֹר בֹּקֶר, יִזְרַח-שָׁמֶשׁ; בֹּקֶר לֹא עָבוֹת, מִנֹּגַהּ מִמָּטָר דֶּשֶׁא מֵאָרֶץ.כִּי-לֹא-כֵן בֵּיתִי, עִם-אֵל: כִּי בְרִית עוֹלָם שָׂם לִי, עֲרוּכָה בַכֹּל וּשְׁמֻרָה--כִּי-כָל-יִשְׁעִי וְכָל-חֵפֶץ, כִּי-לֹא יַצְמִיחַ. וּבְלִיַּעַל, כְּקוֹץ מֻנָד כֻּלָּהַם: כִּי-לֹא בְיָד, יִקָּחוּ. וְאִישׁ יִגַּע בָּהֶם, יִמָּלֵא בַרְזֶל וְעֵץ חֲנִית; וּבָאֵשׁ, שָׂרוֹף יִשָּׂרְפוּ בַּשָּׁבֶת; אלוה סליחות הסר מעלינו חרפתנו וטהרנו ותלבישנו בבגדים לבנים שנהיה ערים, כשרים, מוכנים לביאתך, נעתיר אליך והעתר לנו ושלח אלינו מלאך השלום שיעזור לנו למצוא מנוח לנפשותינו, הושע-נא לבן-דוד, ברוך הבא בשם יהוה, הושע-נא ברמה, שלום לעולמי-עולמים, תקוה טובה לאנשי רצונך, שלום בעליונות, אור לגוים, צבי לצדיק, יְהֹוָה תִּשְׁפֹּת שָׁלוֹם לָנוּ כִּי גַּם כָּל-מַעֲשֵׂינוּ פָּעַלְתָּ לָּנו, בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוד מַלְכוּתו לְעולָם וָעֶד! לְקִצְבֵי הָרִים יָרַדְתִּי הָאָרֶץ בְּרִחֶיהָ בַעֲדִי לְעוֹלָם וַתַּעַל מִשַּׁחַת חַיַּי יְהֹוָה אֱלֹהָי למען יאמינו בני-אדם וגם בני-איש שישוע המשיח הוא התחיה והחיים, נַפְשִׁי אִוִּיתִךָ בַּלַּיְלָה אַף-רוּחִי בְקִרְבִּי אֲשַׁחֲרֶךָּ כִּי כַּאֲשֶׁר מִשְׁפָּטֶיךָ לָאָרֶץ צֶדֶק לָמְדוּ יֹשְׁבֵי תֵבֵל, אמן! אנא ישוע מריא אלהי אבותי אל החסד והרחמים אשר בדברך הכל כוננת. וגם את-האדם בחכמה בראת, למשול בכל-נפש חיה אשר יצרת. לשפוט תבל בצדק ובמישור, ולדין בלב השכל ודעת. מלא אותי רוח חכמה, הסובבת את-כסא כבודך, ואל-תשליכני מלפניך. כי עבדך אני בן-אמתך, איש חלד וקצר-ימים, קטן-דעת בחכמה ובמשפט. ולו ימצא תמים בארץ, אם צפנת מחכמה לבבו, מה-הוא. ואתה תלין חכמה, ידעת כל-מעשיך. כי עמדה לימינך בהכינך ארץ ומלואה, ותדע יושר חוקיך ואת-הטוב בעיניך. שלח-נא אתה ממעון קודשך מן-השמים, ומכסא כבודך, למען תנחני בעמלי, ואדע את-הישר בעיניך. כי היא יודעת כל ותבין כל, באמיתה תנהלני בעבודתי, ובכבודה תנצרני. למען יישירו דרכי נגדך, ושפטתי עמך בצדק, ויקרתי לשבת על-כסא אבי. כי מי-יבין עצת שדי, וידע עשות חפצו.  הלא מחשבות אנוש תוהו, ובמזימותיו יחבל. כי בשר האדם תרדה ברוחו, וגולמו החומר יתעמר ברעיונותיו. הן עניני ארץ נפלאו ממנו, ובלי-עמל חפצנו לא-נפיק, ואיך נחקור את אשר-בשמים ממעל. מי-יבין עצתך, אם לא חלקת לו חכמה, ורוח קודשך ממרום. אך בה יכונו אורחות כל-יושבי ארץ, וילמדו את-הטוב בעיניך, וכל תומכיה מאושרים; שאלהינו ואלהי אדונינו ישוע המשיח אבי הכבוד, מושיענו הנצחי, מלך האלים, יהוה אחד צבאות ואדון, אלהי כל נברא ואלהי אבותינו הקדושים והתמימים, אשר היו מקדם, אלהי אברהם יצחק ויעקב, רחום ונדיב, ארך-אפים ורב חסד, לאשר נראה בגלוי כל לב וכל הנסתר גלוי לפניו, לך קוראות נשמות צדיקים, עליך היו נסמכות תקות ישרים, אב לאלה אשר הם בלי מום, השמע לאלה אשר קוראים אליך בצדקה, אשר יודע רצונות נסתרות, יִתֵּן לנו רוּחַ שֶׁל חָכְמָה וְהִתְגַּלּוּת בְּדַעַת אוֹתוֹ וְיָאִיר עֵינֵי ליבנו לָדַעַת מַהִי תִּקְוַת קְרִיאָתוֹ, וּמַהוּ עֹשֶׁר כְּבוֹד נַחֲלָתוֹ בַּקְּדוֹשִׁים וּמַהִי עֲתֶרֶת גְּדֻלַּת כֹּחוֹ בָּנוּ אֲשֶׁר מַאֲמִינִים אָנוּ; כְּפֹעַל עֹצֶם כֹּחוֹ אֲשֶׁר הוּא פָּעַל בַּמָּשִׁיחַ, וֶהֱקִימוֹ מִבֵּין הַמֵּתִים וְהוֹשִׁיבוֹ לִימִינוֹ בַּשָּׁמַיִם מֵעַל לְכָל רָשֻׁיּוֹת וְשִׁלְטוֹנוֹת וְכוֹחוֹת וּמָרֻיּוֹת, וּמֵעַל לְכָל שֵׁם שֶׁנִּקְרָא לֹא רַק בָּעוֹלָם הַזֶּה אֶלָּא גַּם בְּשֶׁעָתִיד וְשִׁעְבֵּד הַכֹּל תַּחַת רַגְלָיו; וְאוֹתוֹ, אֲשֶׁר הוּא מֵעַל הַכֹּל, נְתָנוֹ רֹאשׁ לָעֵדָה אֲשֶׁר הִיא גּוּפוֹ וְהַמְּלוֹא שֶׁל הַמְמַלֵּא אֶת הַכֹּל בַּכֹּל, וֵאלֹהֵי הַחֶסֶד אֲשֶׁר קְרָאָנוּ אֱלֵי כְּבוֹדוֹ לְעוֹלָם עַל-יְדֵי יֵשׁוּעַ הַמָּשִׁיחַ אֲשֶׁר נָתַן לָנוּ, אַף כִּי נִסְבֹּל אֶת הַצָּרוֹת הַקַּלּוֹת הָאֵלֶּה, לְמַעַן נִתְחַזֵּק וּנְכוֹנַן וְנִכּוֹן בּוֹ לְעוֹלָם לוֹ הַכָּבוֹד וְהַשִּׁלְטוֹן וְהַיְקָר לְעוֹלְמֵי עוֹלָמִים. אָמֵן! גַּם-אֲנִי אוֹדְךָ בִכְלִי-נֶבֶל אֲמִתְּךָ אֱלֹהָי אֲזַמְּרָה לְךָ בְכִנּוֹר קְדוֹשׁ יִשְׂרָאֵל! אמן! הללויה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה